Известие

Collapse
No announcement yet.

Разграфяване на таблото за температурата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Турбото е на 90 в средата, като детайно започва от 80-85-90-95-100

    5-ците са чертички, не цифри.

    Т.С. е по-малко .

    Иначе няма как на бензин да ти е нормална 7-80С температура... много е ниска.
    2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
    GSM: 0888 520 600

    Comment


    • #17
      а

      Първоначално публикувано от Abarth Покажи съобщение
      Абе моя уред се побърква чат пат,подскача тва онова,от датчика ли е или от самия уред?
      Споко подксчането при мен е уреда за акумулатора .. на дупка рипа яко , мисля че е от уреда
      Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
      АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
      АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
      eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Grigor Покажи съобщение
        Турбото е на 90 в средата, като детайно започва от 80-85-90-95-100

        5-ците са чертички, не цифри.

        Т.С. е по-малко .

        Иначе няма как на бензин да ти е нормална 7-80С температура... много е ниска.
        Значи да си карам така? Досега бачкаше на 70-75 градуса (70 ми е в средата) сега държи следващата черта след 70 (по средата). А самия датчик който дава инфо на таблото къде се намира? Този на радиатора е за перката нали? Просто сложих друг радиатор (по-дебел от стария) и започна да ги прави тия номера. Перката се включва и изключва, но температурата не пада под 80.
        Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
        Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
        Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
        Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Grigor Покажи съобщение
          Турбото е на 90 в средата, като детайно започва от 80-85-90-95-100

          5-ците са чертички, не цифри.

          Т.С. е по-малко .

          Иначе няма как на бензин да ти е нормална 7-80С температура... много е ниска.
          Правилно колега!С катализатор колите имат по-висока температура на работа и по-високо налягане в охладителната уредба.
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #20
            Ми аз съм с катализатор и то работещ, тия за техническия преглед щяха да получат удар като измериха изгорелите газове.
            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

            Comment


            • #21
              Moята по средата е 70 и държи по средата дали просто така не си пише на таблото, а реално там да си е 90
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                Moята по средата е 70 и държи по средата дали просто така не си пише на таблото, а реално там да си е 90
                Е перката на 70 ли ти се включва няма логика да пише 70,а всъщност да е 90
                ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                BMW e39 facelift

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Abarth Покажи съобщение
                  няма логика да пише 70,а всъщност да е 90
                  И аз не виждам логика

                  Първоначално публикувано от Abarth Покажи съобщение
                  Е перката на 70 ли ти се включва
                  Включваше на 75-80 и въртеше докато се върне на 70, а сега гредЪ
                  Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                  Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                  Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                  Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                  Comment


                  • #24
                    Да покажа и аз как стои при мен. Няколко снимки преди и след като пусне перката.
                    Last edited by didod; d.m.y г., 20:21.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #25
                      Още една... И няколко в движение. Вижда се и налягането на маслото, за другата тема.
                      Last edited by didod; d.m.y г., 20:21.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #26
                        Под средата (при мен е 70) ми пада само когато съм в движение.
                        Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                        Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                        Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                        Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                        Comment


                        • #27
                          Aми на средата ми е 70 и перката еключва като мине една чертичка над 70
                          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Gligan Покажи съобщение
                            Под средата (при мен е 70) ми пада само когато съм в движение.

                            И при мен , а перката ми включва на една чертичка над 70
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #29
                              Е добре, от инжекциона като четете градуси колко показва? Не е възможно 70 градуса да е нормално, освен за Африка.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #30
                                някой обърнал ли е внимание на датчика за перката пише 85-87 градуса целзии /тия мотори май са за по ниска температура на работа . А един колега на опел корса на датчика му пише 98-103 което ми се видя много да работи на 100 градуса ама явно така е изчислено

                                Comment

                                Working...
                                X